
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Dropshippingowego (Affare) z działalnością nierejestrowaną.
- Sklep prowadzony jest przez osobę fizyczną (Davide Tisci) nie prowadzącą działalności gospodarczej.
- Sklep oferuje sprzedaż produktów i usług drogą elektroniczną z wykorzystaniem technologii dropshipping.
- Korzystanie ze Sklepu jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją regulaminu.
§2. Zamówienia
- Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- W celu złożenia zamówienia, Klient jest zobowiązany podać swoje dane osobowe oraz dokładny adres dostawy.
- Sklep przekazuje zamówienie do dostawcy hurtowego, który dokonuje dostawy bezpośrednio do Klienta.
- Sklep potwierdza złożenie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep powiadamia o tym Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail.
§3. Ceny i płatności
- Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oferowanych w Sklepie oraz wprowadzania promocji i rabatów.
- Płatność za zamówienie można dokonać różnymi metodami poprzez bramkę płatności.
- Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
- Sklep dropshippingowy zobowiązuje się do wystawiania paragonów lub faktur VAT za każde zrealizowane zamówienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Klient otrzyma paragon lub fakturę VAT drogą mailową
§4. Dostawa
- Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem dostawcy hurtowego.
- Koszt dostawy ponosi Klient, chyba że w ofercie Sklepu wskazano inaczej.
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienie zostało dostarczone w jak najkrótszym czasie.
§5. Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku jego wadliwości lub niezgodności z zamówieniem.
- Reklamację należy zgłosić w terminie 14 dni od otrzymania towaru za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zwróci koszty zakupu towar