• Regulamin

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Dropshippingowego (Affare) z działalnością nierejestrowaną.
  2. Sklep prowadzony jest przez osobę fizyczną (Davide Tisci) nie prowadzącą działalności gospodarczej.
  3. Sklep oferuje sprzedaż produktów i usług drogą elektroniczną z wykorzystaniem technologii dropshipping.
  4. Korzystanie ze Sklepu jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją regulaminu.

§2. Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
  2. W celu złożenia zamówienia, Klient jest zobowiązany podać swoje dane osobowe oraz dokładny adres dostawy.
  3. Sklep przekazuje zamówienie do dostawcy hurtowego, który dokonuje dostawy bezpośrednio do Klienta.
  4. Sklep potwierdza złożenie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep powiadamia o tym Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail.

§3. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oferowanych w Sklepie oraz wprowadzania promocji i rabatów.
  3. Płatność za zamówienie można dokonać różnymi metodami poprzez bramkę płatności.
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
  5. Sklep dropshippingowy zobowiązuje się do wystawiania paragonów lub faktur VAT za każde zrealizowane zamówienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Klient otrzyma paragon lub fakturę VAT drogą mailową

§4. Dostawa

  1. Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem dostawcy hurtowego.
  2. Koszt dostawy ponosi Klient, chyba że w ofercie Sklepu wskazano inaczej.
  3. Sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienie zostało dostarczone w jak najkrótszym czasie.

§5. Reklamacje i zwroty

  1. Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku jego wadliwości lub niezgodności z zamówieniem.
  2. Reklamację należy zgłosić w terminie 14 dni od otrzymania towaru za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zwróci koszty zakupu towar